پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118251
اختصاص مبلغ 12 ميليارد ريال اعتبار به حمل و نقل عمومي در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1807

 

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي افزود : جداسازي چارخطه مصطفي آباد به پردنجان و فارسان به باباحيدر و استقرار ناوگان حمل و نقل عمومي درخيابان توحيد و شهرك فرهنگيان فارسان را ازمصوبات اين نشست دانست.

 

 وي ادامه داد : هرگونه افزايش خط ويژه بين شهري و روستايي در فارسان تنها با مجوز شوراي ترافيك انجام مي شود.

 

احمدي در ادامه از ايجاد 15مورد گردش به راست  با اعتبار 500 ميليون ريال خبرداد و گفت  با اين اقدام  در جهت ترافيک در خيابانهاي پر تردد کمک زيادي دارد

 

وي گفت: يکي از مهمترين مسائلي که در رفع مشکلات شهروندان و ايجاد آسايش و آرامش آنان نقش به سزايي دارد ، رفع مشکلات ترافيک شهري است که اين مهم مي تواند در ارتقاي سطح سلامت جامعه نيز سهم عمده اي ايفا کند.
وي افزود: بسياري از مشکلات و معضلات بخش ترافيک مي تواند با انجام تغييراتي ساده در معابر و خيابان ها برطرف شود که اين مهم بايد با همکاري پليس راهور انجام و صورت پذيرد.

احمدي گفت: فرهنگ سازي مناسب در زمينه رعايت قوانين و مقررات و توجه به اصول ترافيکي مي تواند از بروز بسياري از مشکلات جلوگيري کرده و سطح سلامت تردد را در شهرستان ارتقاء دهد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html